نکات یادگیری زبان

نکات یادگیری زبان برای اشخاص پرمشغله!

نکات ضروری یادگیری زبان انگلیسی برای اشخاص پرمشغله! برای اینکه بتوانید یادگیری خود را با قدرت شروع کنید و ادامه دهید، لازم است یکی دو کار کم‎ اهمیتی را که در روز وقت شما را می‎گیرند، کنار بگذارید و زمان به وجود آمده را صرف یادگیری کنید. باید مدیریت زمان داشته باشید. در غیر این صورت، احتمال اینکه بتوانید در میان عادت‎ های قبلی خود که تمام وقت شما را در طول روز پر می‎کنند، فضای لازم برای یک عادت جدید ایجاد کنید، خیلی پایین خواهد بود.

با توجه به عمق و قدرت عادت‎ های قبلی، طبیعتاً کشش شدیدی وجود خواهد داشت که همان کارهای همیشگی را تکرار کنید و فضا و زمانی برای ایجاد عادت جدید وجود نخواهد داشت.

اگر روزی چندین ساعت را صرف خواندن اخبار فارسی می‎کنید، بهتر است این کار را متوقف کنید: با یک جستجوی ساده، چندین افزونه کم حجم و ساده پیدا خواهید کرد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، سایت‎های خبری را برای خود غیرقابل دسترس کنید یا زمان دسترسی را محدود کنید.

این کار به تقویت احساسات مثبت شما هم کمک خواهد کرد چون اساساً خبر خوب خیلی کمتر از خبر بد توجه جلب می‎کند و رسانه‎ها با آگاهی از این مسئله و برای جلب مخاطبان بیشتر، همیشه اخبار بد منتشر می‎کنند.

اگر زیاد تلویزیون تماشا می‎کنید، هر بار بعد از خاموش کردن تلویزیون، باطری ‎های کنترل را درآورید و آن‌ها را بالای یخچال بگذارید. اگر ایمیل، فیس‌ بوک، اینستاگرام، یا تلگرام خود را هر لحظه چک می‎کنید، از اکانت خود خارج شوید و گزینه‎ های مربوط به ورود اتوماتیک نام کاربری و پسورد را غیرفعال کنید تا مجبور شوید بار بعدی به صورت دستی آن‌ها را وارد کنید.

به شما اطمینان می‎دهم که با همین کارهای ساده، راندمان و کارایی ‎تان بسیار بیشتر از قبل خواهد شد و از اتلاف وقت بی‎ مورد، تا حد زیادی جلوگیری خواهید کرد. با تهیه یک لیست ساده از فعالیت‎ های روزانه خود، به این نتیجه خواهید رسید که اساساً سرتان آنقدرها هم که فکر می‎کنید شلوغ نیست.

, , ,

Related Posts

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonتماس تلفنی