دارالترجمه بلوار دریا

دارالترجمه بلوار دریادارالترجمه های نسبتا زیادی در بلوار دریا در منطقه سعادت آباد وجود دارند. برخی از این دفاتر ترجمه قدیمی و باسابقه هستند و برخی دیگر تازه تاسیس و دارای کادر جوان. دارالترجمه بلوار دریا (شماره 861) تحت مسئولیت دکتر پاشازاده است که دارای بیش از 16 سال تجربه ترجمه متون مختلف تخصصی و عمومی است.

دارالترجمه بلوار دریا، با شماره 861، با کادری مجرب و حرفه ای قادر است متون ارجاعی انگلیسی را به صورت فوری ترجمه کند و در همان روز تحویل نماید. البته این بازه زمانی بسته به حجم کار ترجمه و همچنین ترافیک کاری ممکن است کمی طولانی تر شود.

در نظر داشته باشید که برای زبان های غیر انگلیسی، نظیر آلمانی، بازه زمانی مورد نیاز برای ترجمه طولانی تر خواهد بود. همچنین، در صورت نیاز به تاییدات دادگستری و وزارت خارجه، حتماً دو روز کاری کامل را در نظر بگیرید.

برای اطمینان از انجام ترجمه در مدت زمان مورد نظرتان بهتر است با شماره تلفن های دفتر ترجمه ما تماس بگیرید تا کارشناسان حاضر در دارالترجمه بلوار دریا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

بلوار دریا یکی از مناطق شلوغ و پرتردد منطقه سعادت آباد است که معمولا در طول روزهای هفته به سختی می توان در کنار خیابان جای پارک پیدا کرد. بنابراین، در صورتی که قصد دارید با خودرو شخصی به دارالترجمه رسمی 861 بلوار دریا مراجعه کنید، بهتر است این موضوع را مد نظر داشته باشید.

بلوار دریا از یک سمت به بلوار مدیریت و از سمت دیگر به بلوار فرحزادی منتهی می شود و با بلوار سعادت آباد و بلوار شهرداری را قطع می کند. بلوار دادمان که یکی از مناطق اصلی منطقه سعادت آباد و شهرک غرب است، در جنوب بلوار دریا واقع شده است. ضمناً، بزرگراه نیایش (یا هاشمی رفسنجانی) به موازات بلوار دریا و در شمال آن واقع شده است.

تلفن تماس دارالترجمه بلوار دریا، شماره 861 تهران: 88692085 و 09109040555

, , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonتماس تلفنی