ترجمه و تایید سوابق تخلف رانندگی

برگه سوابق تخلف رانندگی یکی از مدارک رایجی است که از طرف مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی صادر میشود و افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند برای ترجمه این برگه اقدام میکنند.

این برگه در صورت داشتن مهر و امضای مسئول مرکز اجرائیات، قابلیت ترجمه رسمی دارد. البته، بدیهی است که اصل گواهی باید هنگام درخواست ترجمه رسمی به دارالترجمه مورد نظر ارائه گردد، در غیر این صورت دارالترجمه اجازه ترجمه این مدرک را نخواهد داشت.

در سالهای گذشته این برگه سوابق تخلف رانندگی قابلیت تایید توسط دادگستری و وزارت امور خارجه را نیز داشت، اما اخیراً به دلایل اعلام نشده، این سوابق در دادگستری تایید نمیشود.

در نظر داشته باشید که در صورتی که برای کشورهایی نظیر ایالات متحده، انگلیسی، کانادا، استرالیا و سایر کشورهایی که روابط دیپلماتیک زیادی با ایران ندارند، تایید برگه سوابق تخلفات نیازی به تایید مراجع مذکور ندارد و مهر و امضای مترجم رسمی برای انجام امور خود در کشور مقصد کافی خواهد بود.

ترجمه گواهینامه رانندگی (که در صورت معتبر بودن، قابلیت تایید دادگستری و وزارت خارجه را نیز دارد) برای تمامی کسانی که قصد مهاجرت دارند توصیه میشود و بهتر است یک نسخه ترجمه به همراه سوابق تخلف به همراه خود به کشور مقصد ببرید تا در صورت نیاز آن را به مراجع خارجی ارائه کنید.

Related Posts

No results found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonتماس تلفنی