دارالترجمه 861 شهرک غرب

قبل از مراجعه حضوری و جهت جلوگیری از اتلاف وقت شما، می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید تا کارشناسان حاضر در دارالترجمه رسمی 861 شهرک غرب مشاوره لازم در خصوص ملزومات ترجمه رسمی از قبیل مهرهای ضروری و اسناد پشتیبان را به شما ارائه دهند:

88692085

09109040555

دارالترجمه رسمی 861 شهرک غرب با مجوز قوه قضائیه تحت مسئولیت دکتر پاشازاده در منطقه سعادت آباد و شهرک غرب مشغول فعالیت در حوزه ترجمه رسمی و غیر رسمی است. دفتر ما در حوزه ویرایش متون و خدمات مربوط به تایید ترجمه توسط دادگستری و وزارت امور خارجه نیز فعال است.

دفتر ترجمه 861 شهرک غرب که در بلوار دریا واقع شده است، به صورت اختصاصی اسناد و مدارک شما را از انگلیسی به فارسی و برعکس ترجمه می کند. البته، این دفتر در زمینه ترجمه به سایر زبان های دنیا، از جمله ترکی استانبولی، ترکی آذری و آلمانی، نیز خدمات ارائه می دهد.

بر خلاف عرف معمول در میان دفاتر ترجمه رسمی، مخصوصاً دفاتر واسطه، دارالترجمه رسمی شهرک غرب (861) تمامی امور مربوط به ترجمه، مهر، امضا و پلمب را در داخل دفتر انجام می دهد و به همین جهت امکان مفقودی و مخدوش شدن اسناد ارجاعی شما به صفر می رسد.

دارالترجمه ما اسناد و مدارک شما را با نرخ مصوب دادگستری انجام می دهد و هیچ هزینه اضافی ای از شما دریافت نخواهد کرد. برای اطمینان از این موضوع، می توانید قبل یا بعد از مراجعه به دفتر ما، هزینه ها را شخصاً از طریق این لینک براورد کنید.

همچنین، دارالترجمه شهرک غرب از طریق به کار گیری مترجمین توانمند و با تجربه، ترجمه غیر رسمی کتاب، مقاله و بروشور را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان انجام می دهد. در مورد ترجمه غیر رسمی، لازم است با دفتر ما تماس بگیرید تا قیمت ترجمه و زمان مورد نیاز برای انجام پروژه مورد نظر شما براورد و اعلام شود.

 

, , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonتماس تلفنی