دارالترجمه انگلیسی در سعادت آباد

دارالترجمه انگلیسی در سعادت آباد

دارالترجمه سعادت آباد (شماره 861) دارای مجوز فعالیت از طرف قوه قضائیه است که به صورت اختصاصی اسناد و مدارک ارجاعی را از انگلیسی به فارسی و بالعکس ترجمه رسمی می نماید. به عنوان یک دارالترجمه انگلیسی در سعادت آباد، دفتر ما قادر است متون و اسناد شما را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن ترجمه نماید.

توجه داشته باشید که فعالیت دارالترجمه های رسمی در زبان های مختلف منع قانونی ندارد. در اصل، هر دفتر ترجمه ای مجاز به پذیرش ترجمه در تمامی زبان های دنیا می باشد و زبان مترجم مسئول دارالترجمه ممانعتی در این زمینه ایجاد نمی کند.

البته، این نکته به این معنی است که اگر دارالترجمه ای به آن مراجعه می کنید دارای مجوز فعالیت برای زبان مورد شما را نیست، اسناد شما جهت ترجمه به دفتری که دارای مجوز مربوطه است ارسال خواهد شد.

بنابراین، بهتر است برای جلوگیری از مفقود شدن مدارک خود در جریان ارسال توسط دارالترجمه ها، پیش از تحویل اسنادتان به دارالترجمه اطمینان حاصل کنید که دفتری که به آن مراجعه می کنید مجوز فعالیت در زبان مورد نظر شما را دارد.

اهمیت دیگر این مسئله این است که اسناد شما در کمترین زمان ممکن در همان دفتر انجام خواهد شد و به دفتر دیگری ارسال نخواهد شد.

دارالترجمه رسمی 861 سعادت آباد در بلوار دریا، بین چهارراه مسجد و خیابان صرافها، واقع شده است و دارای مجوز انگلیسی است. جهت تماس با ما، می توانید در طول ساعات کاری، با شماره تلفن 88692085 و در خارج از ساعات اداری، با شماره همراه 09109040555 تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم جهت براورد هزینه ها و زمان لازم برای ترجمه از انگلیسی به فارسی و بالعکس انجام پذیرد.

همچنین، در صورت درخواست شما، دارالترجمه سعادت آباد (شماره 861) اسناد ترجمه شده را از طریق کاناهای رسمی و در اسرع وقت به تایید دادگستری و وزارت امور خارجه خواهد رساند.

, , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonتماس تلفنی