ترجمه فوری در سعادت آباد

در گذشته، به دلیل محدودیت تعداد دارالترجمه رسمی در منطقه شمال غرب تهران، ترجمه فوری در سعادت آباد تنها در دفاتر خاصی انجام می شد. به همین دلیل، متقاضیان ترجمه فوری اغلب به دفاتر مرکز شهر ارجاع داده می شدند.

در حال حاضر، منطقه سعادت آباد و شهرک غرب یکی از مراکز فعال ترجمه رسمی در تهران است و برخی از دارالترجمه های منطقه خدمات ترجمه فوری نیز ارائه می دهند. با دارا بودن مترجم مستقر زبان انگلیسی، دارالترجمه رسمی 861 سعادت آباد و شهرک غرب، واقع در بلوار دریا، قادر است اسناد شما را در کمترین زمان ممکن با دقت بسیار بالا به انگلیسی یا فارسی ترجمه کند.

اما ترجمه فوری چیست؟ به صورت کلی، ترجمه فوری به ترجمه ای اطلاق می شود که در کمتر از 24 ساعت انجام شود. البته، این بازه زمانی بسته به زبان ترجمه، حجم کار ارجاعی و ترافیک کار دارالترجمه ها ممکن است کوتاه تر یا بلندتر شود و عنوان آن کماکان “ترجمه فوری” باشد.

مثلاً، اگر کار ارجاعی یک عدد شناسنامه یا کارت ملی باشد، در صورت داشتن “مترجم مسقر” در دفتر، دارالترجمه می تواند در کمتر از یک ساعت کار ترجمه، پلمب، مهر و امضا را انجام دهد. اما اگر تعداد زیادی قرارداد و اسناد دیگر را به دارالترجمه تحویل دهید، ممکن است یک هفته زمان هم برای ترجمه آنها کافی نباشد و پروژه شما مشمول هزینه فوریت شود.

همچنین، برای ترجمه یک عدد کارت ملی به زبان آلمانی یا آذری، ممکن است برای ترجمه به اصطلاح “فوری” بیش از یک هفته زمان لازم باشد، اما در مورد زبان انگلیسی معمولاً ترجمه فوری در بازه زمانی کمتر از 24 ساعت قابل انجام است.

توجه داشته باشید که دارالترجمه های رسمی هیچ کنترلی بر مدت زمان لازم برای تاییدات توسط دادگستری و وزارت امور خارجه ندارند و ترجمه فوری صرفاً مدت زمان انجام ترجمه با مهر و امضای مترجم رسمی را کاهش می دهد. پس، برای تاییدات دادگستری و وزارت خارجه حتماً دو روز کاری اضافی در نظر بگیرید.

با ما تماس بگیرید: 88692085

, , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonتماس تلفنی