ترجمه همزمان حضوری رسمی و غیر رسمی

دارالترجمه 861 سعادت آباد و شهرک غرب آمادگی دارد در زمینه اعزام مترجم برای ترجمه شفاهی رسمی و غیر رسمی به زبان های مختلف با دفاتر اسناد رسمی، شرکت ها و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی در تهران و سایر نقاط کشور همکاری نماید.

ترجمه همزمان رسمی

ترجمه همزمان رسمی معمولاً در محاکم قضایی و دفاتر اسناد رسمی کاربرد دارد:

  • محاکم قضایی: چنانچه هر یک از طرفین دعوی به زبان فارسی تسلط نداشته باشد، تعاملات می بایست توسط مترجم رسمی به طرفین تفهیم گردد. حق الزحمه معمولا توسط مرجع قضایی تعیین میشود.
  • دفاتر اسناد رسمی: فرد خارجی که قصد ازدواج با طرف ایرانی یا تشرف به اسلام را دارد یا می خواهد سند محضری را که به زبان فارسی تنظیم شده است را امضا نماید، عبارات لازم (مانند شهادتین یا مفاد حقوقی سند محضری) می بایست توسط یک مترجم رسمی به طرف خارجی انتقال یابد و نظر او را به سردفتر اعلام شود تا سند مورد نظر یا تشرف به اسلام نهایی گردد.

نکته: طرف خارجی باید به زبان مورد نظر تسلط داشته باشد و بتواند نظر خود را در آن زبان بیان کند و از طریق مترجم با طرف یا طرفین ایرانی ارتباط برقرار کند. در صورتی که مترجم تشخیص دهد طرف خارجی به زبان مورد ادعای خود تسلط کافی برای انتقال مفاهیم ندارد، مترجم این مسئله را با مراجع ذیصلاح در میان می گذارد و ختم جلسه اعلام می شود. لازم به ذکر است که حق الزحمه مترجم باید طبق توافق انجام شده پرداخت گردد و لغو جلسه تاثیری بر این مسئله نخواهد داشت.

ترجمه حضوری در نمایشگاه: گاهی لازم است محصول شرکت خود را در نمایشگاهی به بازدیدکنندگان خارجی ارائه کنید. گاهی نیز با شرکت در نمایشگاه خارجی قصد دارید محصول مورد نیاز خود را شناسایی کنید و یا با محصولات جدید در حوزه کاری خود آشنا شوید. مرکز ترجمه 861 آمادگی اعزام مترجم شفاهی برای تسهیل این امور را دارد.

نشست های تجاری: جهت ارتباط موثر با طرف تجاری خارجی، مترجمین همزمان ما در نشست های مدیران شرکت در کنار شما خواهند بود تا تعاملات به موثرترین صورت انجام پذیرد.

همایش و سمینارها: مرکز ترجمه 861 امکان اعزام مترجم به کلیه همایش ها و سمینارها را دارا است. اساتید و پژوهشگرانی که قصد شرکت در کنفرانس های بین المللی را دارند، می توانند ترجمه پاورپوینت های و نحوه ارائه مطالب در همایش، از خدمات مترجمین خبره ما بهره بگیرند.

همراهی مهمان خارجی: اگر مهمان یا بیمار خارجی دارید که به زبان فارسی تسلطی ندارد، می توانید با مرکز ترجمه ما تماس بگیرد تا هماهنگی های لازم با مترجم همزمان زبان مورد نیاز شما انجام پذیرد.

, , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonتماس تلفنی