5 سریال برتر آمریکایی برای تمرین انگلیسی

5 سریال برتر آمریکایی برای تمرین انگلیسی

لیست 5 سریال برتر آمریکایی برای تمرین انگلیسی توسط دارالترجمه رسمی 861 سعادت آباد تهیه شده است که امیداوریم قدمی باشد برای کمک به شما در راه یادگیری زبان.

معمولاً به زبان آموزان توصیه می شود برای تقویت مهارت زبانی خود، سریال های انگلیسی تماشا کنند. مزیت تماشای سریال نسبت به فیلم سینمایی این است که اگر یک سریال نظر شما را جلب کند، به صورت طولانی مدت درگیر آن خواهید بود که این قضیه باعث خواهد شد تا مدت ها با زبان انگلیسی در تماس باشید.

مزیت دیگر سریال این است که بعد از مدتی به نحوه گفتار شخصیت ها عادت می کنید و تفاوت های فردی یا جغرافیایی در تلفظ مانع فهم مفهوم کلی نخواهند شد. در مورد فیلم های سینمایی، مشکل عمده ای که وجود دارد این است که بعد از تماشای یک فیلم معمولاً میل خیلی زیادی به تماشای فیلم بعدی وجود ندارد، اما سریال ها به خاطر خط مشخص داستان و ایجاد حس تعلیق و کنجکاوی، بیننده را علاقمند نگه می دارند.

در زیر به 5 سریال برتر آمریکایی برای تمرین انگلیسی اشاره خواهد شد که زبان آموزان می توانند برای یادگیری بیشتر آنها را تماشا کنند:

  1. سریال دوستان (Friends): این سریال شاید یکی از بهترین کمدی های آمریکایی باشد. البته، پخش سریال دوستان از اواسط دهه نود میلادی شروع شد و تا سال 2004 ادامه پیدا کرد. به همین دلیل، ممکن است دکور، آرایش بازیگران، فیلم برداری و سایر عناصر آن قدیمی به نظر بیایند. اما جذابیت های این سریال به حدی زیاد است که باعث خواهد شد خیلی از زبان آموزان بارها و بارها قسمت های مختلف آن را تماشا کنند، که همین مسئله به یادگیری زبان کمک زیادی خواهد کرد.
  2. سریال بریکینگ بد (Breaking Bad): این سریال در مورد یک معلم شیمی دبیرستان است که پس از آگاهی از ابتلای خود به سرطان تصمیم می گیرد در طریق تولید و فروش مواد مخدر آینده خانواده خود را تضمین کند، اما ادامه ماجرا به گونه ای پیش می رود که هیچ کسی حتی تصورش را هم نمی کرد. این سریال دارای تعداد انگشت شماری شخصیت اصلی است که هر کدام به نحو خاصی صحبت می کنند: اکثر آنها شمرده شمرده حرف می زنند ولی شخصیت هایی هم وجود دارند سریع و نامفهوم صحبت می کنند. در کل، این سریال فوق العاده خوش ساخت است و داستان آن یکی از بهترین ها در نوع خود است.
  3. سریال فرار از زندان (Prison Break): داستان این سریال حول شخصیت دو برادر می چرخد که یکی از آنها به ناحق به زندان افتاده است و قرار است اعدام شود، و برادر سعی می کند او را از زندان فراری دهد و مانع اعدام او شود. این سریال اگر چه به لحاظ فیلم سازی و داستان، یک سر و گردن از سریال بریکینگ بد پایین تر است، اما جذابیت ها خاص خود را دارد و بیننده را پای سریال نگه می دارد. در ضمن، تقریباً تمامی شخصیت های اصلی شمرده شمرده صحبت می کنند که این مسئله سریال را به ابزار بسیار مناسبی برای یادگیری زبان تبدیل می کند.
  4. سریال 24: این سریال در مورد یک اداره ضد ترور در آمریکا است که سعی می کند حملات امنیتی علیه آمریکا را خنثی کند. شخصیت اصلی داستان “جک باور” است که به مرور زمان تقریباً همه چیز خود را از دست می دهد اما در اکثر ماموریت ها خود موفق است. سریال دارای خط داستان بسیار هیجان انگیزی است و ریتم فوق العاده تندی دارد. همین ریتم تند کافی است تا ساعت ها پای سریال بنشینید و بدون احساس گذر زمان به یادگیری زبان انگلیسی مشغول باشید.
  5. سریال دکستر (Dexter): اسم این سریال برگرفته از شخصیت اصلی داستان است که به دلیل اتفاقی به در کودکی افتاده است کشش شدیدی به قتل دارد. اما دکستر هر کسی را نمی کشد: تنها مجرمین خطرناکی که تهدیدی برای جامعه محسوب می شوند، هرچند ماجرا همیشه طبق میل او پیش نمی رود و گاهی قربانیان او… اگر چه دکستر گاهی اوقات ملال آور می شود، اما در مجموع داستان جذابی دارد و ارزش تماشا دارد. دلیل اصلی لیست کردن این سریال در این نوشته این است که خط اصلی داستان عموماً به صورت اول شخص بیان می شود و به راحتی و بدون نیاز به توانایی زبانی پیشرفته می توان آن را تماشا کرد و لذت برد.

 

,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonتماس تلفنی