دارالترجمه رسمی آلمانی در سعادت آباد

دارالترجمه رسمی آلمانی در سعادت آباد

دارالترجمه رسمی آلمانی در سعادت آباد

همان طور که می دانید، سفارت آلمان در تهران  قبلاً ترجمه رسمی مدارک ویزا به زبان انگلیسی را قبول می کرد. اما از اواخر سال 2019، سفارت تصمیم گرفته است متقاضیان ویزای آلمان را ملزم کند تمامی مدارک لازم را صرفاً با ترجمه رسمی آلمانی به سفارت ارائه کنند.

به دلیل تعداد کم مترجم رسمی زبان آلمانی در تهران، این تصمیم سفارت آلمان افراد زیادی را که با مشکل مواجه کرده است، مخصوصا افرادی که نیاز به ترجمه فوری دارند. بسیاری از همکاران زبان آلمانی به اندازه ای کارشان زیاد است که نمی توانند کار جدید قبول کنند.

پس اگر قصد دارید جهت ترجمه رسمی مدارک برای سفارت آلمان اقدام کنید، سعی کنید حداقل دو یا سه هفته قبل از وقت سفارت، برای ترجمه مدارک به دارالترجمه مراجعه کنید تا به مشکل برنخورید.

این مشکل کمابیش در مورد زبان های غیر انگلیسی دیگر مثل ترکی استانبولی و آذری هم وجود دارد. در واقع، اگر لازم دارید مدارک خود را به هر زبانی غیر از انگلیسی ترجمه کنید، به هیچ عنوان، کار را به روزهای آخر موکول نکنید.

حتی در مورد ترجمه رسمی انگلیسی هم، با توجه به این مسئله که ممکن است تاییدات دادگستری یا وزارت امور خارجه با مشکل مواجه شوند یا متن ترجمه حاوی اشتباه سهوی باشد، بهتر است چند روز قبل از مراجعه سفارت ترجمه مدارک خود را آماده کنید تا در صورت نیاز به اصلاح، وقت کافی برای این کار وجود داشته باشد.

دارالترجمه سعادت آباد (861) آماده ارائه خدمات ترجمه رسمی به زبان آلمانی، انگلیسی، ترکی استانبولی و سایر زبان ها در تمامی مناطق تهران، بخصوص منطقه سعادت آباد و شهرک غرب، است. در صورت نیاز به خدمات دارالترجمه رسمی آلمانی در سعادت آباد تهران، حداقل دو هفته قبل از تحویل مدارک به سفارت، با دفتر ترجمه ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم برای ترجمه و تایید مدارک انجام پذیرد.

, , ,

Related Posts

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonتماس تلفنی